loading...
بسیج طلاب ابرکوه
بسیجی بازدید : 152 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

وصیت نامه شهید علی تولایی

نام پدر: محمدعلی

تاریخ تولد: 1/1/47

 تاریخ شهادت: 22/11/ 64

       پدر و مادرم، مهربان و دلسوزم از شما میخواهم که زیاد ناراحت نباشید از اینکه من دربین شما نیستم و تازه باید افتخار هم بکنید که خدا شما را انتخاب کرد که فرزندتان را بوسیلۀ  شهادت بسوی خودش برد. و مهمتر اینکه فرزند شما این سعادت بزرگ شامل حالش شده و از شما می خواهم که صبرکنیدکه خدا با صابران است.

        از تمامی برادرانم و خواهرانم می خواهم که مرا حلال کنند و از برادرانم میخواهم که راه مرا ادامه دهند و درسشان را بخوانند و من شاید خواست خدا نبوده که نتوانستم باسواد شوم و البته من سعی خودم را کردم حتی درجبهه های جنگ هم بدنبال درس رفتم اما دیگر نشد. آن شاید خواست خدا بوده و خلاصه از شما می خواهم که هرچه کردید مدرسه را ترک نکنید. دیگر عرضی ندارم. فرزند شما: علی تولائی

خوشا آنان که در راه عدالت به خون خویش غلتیدند و رفتند

خوشا آنان که دراین عرصه خاک بساط خویش را جمع کردند و رفتند

خوشا آنان که دراین وادی حق چو خورشیدی درخشان درخشیدند و رفتند

خوشا آنان که در راه اسلام چوکوهی استوار نه لغزیدند و رفتند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایتی فرهنگی مذهبی بوده ودر ضمن بیان مطالب روز به ارسال فعالیت های این پایگاه نیز می پردازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 393
  • بازدید کلی : 9,078