loading...
بسیج طلاب ابرکوه
بسیجی بازدید : 270 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

وصیتنامه شهید:محمد رضا عزیز ی پناه

نام پدر: زین العابدین

 تاریخ تولد: 5/4/ 1343

محل تولد:ابرکوه

تاریخ شهادت : 30/10/ 65

محل شهادت :پاسگاه زید

الحمد لله رب العالمین والصلاۀ والسلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله

       باده عشق الهی فیضی بود که مرا دیوانه رب العالمین کرد. سبحان الله و الحمدالله از این نعمت و بسی شکر و سپاس . نسیم محبت خودش را در قلب بنده ای ضعیف و در قلبی سیاه و کدر از گناه وارد و در قلبم ذکر خودش را الهام کرد . وه چه نسیمی ،نسیمی که مرا پروانه وار دور محبوب و خالق باری تعالی سوزاندو ما راحیاتی دیگر داد.

 

 

 

 

 

وه چه فیضی که چشم مرا از اندوخت ن به همه جز خود ش واداشت و مرا نظاره گر و شب پره وجودش گردانید . دنیا را در چشم من کوچک کرد و آخر ت را بزرگ .

آیه :                                                                و ماالحیوۀ الدنیا الا لعب ولهو و لدار الاخرۀ خیر للذین یتقون افلا یعقلون

در گوش من تذکر داد و م ن یکباره متوجه شدم که داخل زندانی هستم که اگر یک لحظه غافل شوم با آوای ایستایش مرا از صعود باز میدارد و با زر و زیورهایش بالهایم را می شکند و باشهوتهایش چشمهایم را کور می کند .

آیه :                                                               ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه

ونیزآیه: :                                                       هل ادلکم علی تجارۀ تنجیکم من عذاب الله تؤمنو ن بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله باموالکم و انفسکم ذلکم خیر لکم ان کنتم تعقلون یغفر لکم ذنوبکم و یدخلکم جنات تجر ی من تحتها الانهار ...

را یادآوری نمود و مرا شیدا ی خود کرد . حباب وار برا ی زیارت رخ یار سری کشیم ونگاهی کنیم و آب شویم .

به من این توفیق ر ا عطا فرمود که جزو قاعدین قرار نگیرم و در این زمان که موقع امتحان سخت الهی است تا انداز های به مسئولیت خود پی ببرم .

دنیا داری است گذرا و سعادتمند در این دنیای چند روز کسی است که خود و خدای خویشتن را بشناسد و با تقوای الهی خشنودی خداوند را طالب باشد. عبد دنیا نباشد، بلکه دنیا عبد او باشد.

پدر، مادر، دوستا ن:

انقلاب اسلامی هدیه ای بود از جانب خداوند عزیز، همگی ما مسئوولی م که از این انقلاب پاسداری کنیم و این مساله توفیقش به این است که ما متحدانه و در خط ولایت فقیه حرکت کنیم و با ایمان و صبر و رعایت اخلاق اسلامی ثابت قدم در این راه بمانیم .

اما دوستان طلبه وقتی گذری به این جبهه ها کنیم بسیجیان مدرسه عشق را می یابیم که باکمترین تکلف با خلوص و با حلاوت بسیار بالای معنوی و روحی دایم در تلاش و لحظه ای آرام ندارند و در حال ت انقطاع الی الله بسر برد ه و صفا و صمیمیت بینشان حکمفرماست .

ما سنگردارا ن جبهه محافظت از مکتب نیز باید این حالت را حفظ کنیم . خدا نکند که دنیا سد راه ما بشود . خدا نکند که تعهد و حالت بیدار باش و تلاش و ساده زیستی در ما نباشد.

حوزه علمیه بنا بر گفته امام عزیز باید مجهز شود و طلا ب جوا ن در این مورد سهم عظیمی را در نظام بخشیدن و پر بار کرد ن بار علمی حوزه دارند.

دانشجویان و دانش آموزان عزیز:

حکومت پلید طاغوت ما را در سیا ه چالی از جه ل و ضعف و ناتوانی و عدم ابتکارفروبرده بود، اکنون باید با مجاهدتی عظیم این نقیصه بزرگ را جبران کنیم .

دانش آموزان عزیزباید تمام توان خود را بسیج کنند و در این مورد ضعف نشان ندهند و در مرتبه اول علم را باتعهد و مسئولیت و اخلاق الهی توام کنند.

پدر و مادر و همسر م و برادر و خواهرم :

از تمام شما طلب مغفرت می کنم و امیدوارم که مرا حلال       کنید.                                                              پدر حتماً و یقیناً میدانم که تبسم حاکی از رضایت در تما م مدت بعد از شهادت من برلبهایتان ظاهر است چرا که در راه خدا فرزند ی هدیه کردن خود توفیقی بزرگ است .

از تمام اقوم و خویشان و دوستان طلبه ام طلب مغفرت می کنم . از مرد م عزیز شهرم می خواهم که قدر این نیروهای حزب الهی و بسیجی شهر را بدانند و روز به روز صفا وصمیمیت و اتحاد را حفظ کنید که جدایی شما فقط دشمنان را خوشحال می کند. هر لحظه که ازعمر انقلاب ما می گذرد باید ارزشها ی اسلامی و عدالت اسلامی در تمام شئون جامعه حکمفرما گردد.

بنده به حکم امام مبنی بر پرکرد ن جبهه های جنگ وارد جبهه اسلام شدم دراین زمان حساس تا آنجا که قدرت دارم جبهه اسلام را تقو یت نمایم . خدا نکند روزی بیاید مردم پیام امامشان را بشنوند و هیچ تحرکی از خود نشا ن ندهند که از زیانکارترین امتها قرارخواهندگرفت .

من امیدوارم که این امت تا ظهور آقا امام زما ن (عج ) لحظه ای آرام ننشینند تا انقلابشان انشاءالله به انقلاب حضرت مهدی مهدی متصل گردد.

از پدر و مادر خواهشمندم که از دوستان و طلبه ها بخواهند که دینی و قرضی از ایشان گرفته بودم پرداخت شود و سعی کنید تمام قومان و خویشان را از من راضی نمایید.

اگر می خواهید کار خیر ی برایم انجام دهید فرزندانتان را با ایمان و متعهد پرورش دهید وکتابهایم را آنها را که قابل استفاده برادرانم هست بردارند و بقیه را هر کار خواستید بکنید . مادرم مرا حلال کنید همچنین شما پدر بزرگوارم که به فرموده قرآن حتی اف هم به شما نبایست بگویم اگر بی احترامی به شما کرد ه ام مرا ببخشید.

والسلام علیکم و رحمۀ الله

خدا حافظ - التماس دعا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایتی فرهنگی مذهبی بوده ودر ضمن بیان مطالب روز به ارسال فعالیت های این پایگاه نیز می پردازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 9,053