loading...
بسیج طلاب ابرکوه
بسیجی بازدید : 336 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (2)

وصیتنامه شهید:محمد باقر فلا حزاده

نام پدر:حسن

 تاریخ تولد: 1/4/46           محل تولد:ابرکوه

تاریخ شهادت : 6/11/65     محل شهادت :شلمچه

تاریخ نگارش : 3/8/65

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الامام علی ابن الحسین (ع ): القتل لنا عادۀ و کرامتنا الشهادۀ .

کشته شدن برای ما عادت و کرامت ما شهادت است .

سلام بر اما م خمینی و آیت الله العظمی منتظری و درود و سلام فراوان بر تمام شهیدان ،شهیدانی که چون شمعی در جو ظلمانی پرتوافشانی می کنند و از وجود خود مایه گذاشته اند و باسوختن خود نجات بخش دیگران شده اند.

 

آنان صدای سرخ هل من ناصر ینصرنی را لبیک گفتند تا به ما بیاموزند که باید از جان خودگذشت تا قانون رب یکتا برجا بماند. شهدایی که از علایق دنیوی کنده شدند و به رهایی رسیدند، آنهایی که شب زنده دار و در برابر خداوند خاضع ، خاشع و ضجه زنان بودند و درپایان با دلی پاک و با چهره ای نورانی در حالی که کلام ابوذر را بر لب و ایمان سلمان را در دل وپایداری بلال را همراه داشتند به سوی محبوب خود شتافتند، ما باید از این شهیدان درس بگیریم چون آنها از امامان درس گرفتند، آنها از این سخنان درس گرفتند که امام می فرمود:

برای جنگ آماده باشید و برای آن تدارک ببینید که آتش آن شعله ور وستمگران دربرابر شما لشکر کشیده اند تا نور خدا را خاموش کنند و بر بندگان خدا مسلط شوند

و در جایی دیگر می فرماید که :

به خدا سوگند اگر تک و تنها باشم و آن کفار و ستمگران سرتاسر دنیا را فرا گرفته باشندباکی به دل راه نمی دهم و از آنا ن نمی ترسم .

بارها میفرمود: بادروا جهاد عدوکم ، با دشمنان خویش به جهاد برخیزید.

و در جایی از نهج البلاغه می فرماید :به خدا قسم من هیچ باکی ندارم که به سوی مرگ روم یا مرگ به سوی من آید.

همین سخنان است که امروز بسیجیان را به طرف جبهه می کشاند و آن طور فداکاری می کنند واز اسلام دفاع می کنند.

ای مردم ایران سخنان مربوط به هما ن زما ن خاص نبوده چون پیامبران و امامان مخصوص زمان خاصی نبوده اند بلکه برا ی تمام عالمیان در تمام عصرها برگزیده شده اند و شامل حال ماهم می شود. بیایید که به آنها جامه عمل بپوشانید، ای مردم اگر می خواهید مؤ من باشید و شیعه علی باید به این سخنان عمل کنید.

شما که در زیارت عاشورا می خوانید:

یا لیتنا کنا معکم فافوز فوزاً عظیماً

ای کاش با شما بودی م تا رستگار شویم ،رستگاری عظیم . و آرزو دارید در کربلا بودید و حسین را یاری می کردید الآن کاروان حسین در حرکت است و اگر می خواهید او را یار ی کنید برخیزید و باید در جبهه حضور داشته باشید.

شما ببینید که در واقعه کربلا هم ه شهید شدند و زن ها و بچه ها به اسارت برده شدند اماصلح و شکست در کار نبود، اگر ما پیرو اما م حسین هستیم و اگر بخواهیم کربلای حسین زنده بماند باید مثل امام حسین (ع) در مشکلات صبر کنیم ، امام را شما بنگرید که یکی از پیروان واقعی امام حسین (ع) هستند غمی از مشکلات ندارند چرا؟ چو ن فقط و فقط هدفشان دنبال کردن هدف ایشان یعنی امام حسین (ع) هست لذا می بینید که جمله ای کوتاه ولی مسئولیت آفرین می فرمایند و آن اینکه :اگر همه ما از بین برویم اسلام باید باقی بماند.

اگر واقعه کربلا برا ی ما خوب جا افتاد ه باشد این حرف امام را درک می کنیم و دیگر کسی نمی تواند بگوید چرا صلح نمی کنید، چطور صلح کنیم ، مگر با کافر می شود صلح کرد با دشمن امام حسین (ع) مگر می شود دست بیعت داد.

اگر دشمنان اسلام با صلح بر ما پیروز شوند از اسلام خبری نمی ماند و به قول امام اسلام هم با صلح دفن می شود اگر ما صلح کنیم یا در جنگ سستی کنیم و به مادیات بپردازیم و اسلام را مد نظر نداشته باشیم این برای ما ننگ است و ذلت . اگر ما زنده باشیم و اسلام زنده نباشد این ذلت است .

ای امت حزب الله فقط اسلام را در نظر داشته باشید و ببینید که امام چه می فرمایند و شکرگذار این نعمت بزرگ یعنی حضرت امام باشید و همچنین قدر شخصیت های دینی همچون آیت الله العظمی منتظری را بدانید.

ای حزب الله هما ن طوری که در جبهه ها حظور به هم می رسانید و با صدامیان آن طورسخت پیکار میکنید در شهر هم آنهایی را که در غیر طریق حزب الله حرکت می کنند یا آنها راهدایت کنید یا اگر هدایت نمی شوند جلوی آنها را بگیرید و بسیار جای تاسف است بعد ازگذشت چندین سال از انقلاب اسلامی باز هم آثاری از فساد در جامعه باشد اگر که کم است ولی برای جامعه ای که الگو و اسوه برای تمام جهانیان است و تحت حاکمیت ولایت فقیه است زیبنده نیست . امید است با خون شهدای عزیزمان این قبیل فسادها محو شود و زمینه برای ظهورآقا امام زمان (عج ) فراهم شود.

راه شما راه اسلام است و اگر در نمازهایتان می گویید: اهدنا الصراط المستقیم یعنی :اهدنا الصراط الخمینی

چرا که راه امام همان صراط مستقیم است در پایان حمد و سپاس مس گویم خداوندا وعرض می کنم خدایا من نمی توانم شکر گزار نعمت های تو باشم و قلم نگاشتن لطف و کرامت توناتوان است خدایا می توانم بگویم :

الحمدالله الذی هدینا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا عن هدیناالله

ا 􀍜 خدایا نمی دانم چطور تو را شکر کنم که در دنیا ما را هدایت کردی(ان هديناالسبيل )وچگونه رفتن را به ما آموختی یعنی :الذین آمنو و جاهدو فی سبیل الله

از پدر و مادرم تشکر می کنم انشاءالله که مرا حلال کنند اگر چه من به فرزندی خود عمل نکردم ولی شما ببخشید از شما می خواهم برای من ناراحت نباشید چون من فقط برای خداوندبه جبهه رفتم و به خاطر او شهید شد م و اگر در نظر داشته باشید تحمل این ناراحتی ها آسان است فقط خداوند را شکر گذار باشید که همه ما را به راه راست هدا یت کرد و شما باید صبرکنید و الگو باشید و آنچنان صبور باشید که دشمنان اسلام دیدن ناراحتی را در چهره شما به گورببرند و شما ا ی مادر من که نمی توانم از شما سپاس گذاری کنم خداوند به شما اجر عنایت فرماید و شما اصلاً ناراحت نباشید چون خداوند آنچه را که عشق به او و آرزوی او را داشتم عطاکرده و آن چیزی را عطا کرده که در قنو ت ها با جمله اللهم الرزقنا توفیق الشهادۀ فی سبیلک از خداوند طلب می کردم ، از تمام برادرانم می خواهم که مرا ببخشند و انشاءالله خداوند به همه شما توفیق عنایت کند که بیشتر بتوانید به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنید و از خواهرانم می خواهم که مانند فاطمه زهرا و زینب (سلام الله علیهما) همان گونه که اسلام می خواهد به وظائفشان عمل کنند.

به جای حقیر یک نفر مؤمن و خوش استعداد را به حوزه بفرستند دیگر عرضی ندارم فقط التماس دعا دارم و از همه می خواهم که مرا ببخشند از اقوا م و خویشان و از همه امت حزب الله.

3 /8/ 65

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد فلاح زاده در تاریخ 1348/10/11 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

با سلام انتشار وصیت نامه شهداء کار بسیارارزشمندی است که باعث تدوام راه این عزیزان مخلص وخداجو می شود.

تشکر و سپاس از جمع آوری وانتشار

این نظر توسط sina در تاریخ 1348/10/11 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

اگه دوستداری امار وبلاگ یا وب سایتت را منفجر کنی در سیستم ما ثبت نام کنید

اگه میخوای به بازدید بیشتر و واقعی تر برسید در سیستم ما ثبت نام کنید

اگه دوستدارید در گوگل رتبه بالا بدست آورید در سیستم ما ثبت نام کنید

افزایش رتبه الکسا - افزایش بازدید - افزایش پیج رنک گوگل

1. امار بازدید بیشتر سایتهای افزایش بازدید محدود است اما امار سیاه چاله نامحدود است

2. دیگر احتیاجی به انلاین بودن ندارید و فقط میتوانید با ثبت نام امار سایت خود را بالا ببرید

3. بیشتر سایتهای افزایش بازدید با گوگل مشکل دارند اما سیاه چاله گوگل را تسلیم کرده است

4. بیشتر سایتهای افزایش بازدید فقط بازدید را بالا میبرند اما سیاه چاله بازدیدکنندگان را بالا میبرد

5. به دلیل واقعی بودن امار ، امارگیر وبگذر انرا به صورت دقیق ثبت میکند

6. همه کاربران میتوانند از این سیستم استفاده کنند

7. کد سیاه چاله باعث افزایش پیج رنک سایت شما نیز خواهد شد
لازم بذکر است که آمارگیر وبگذرمان نشانگر واقعیت هست
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر بروید
http://rotbe.rozblog.com
منتظرتان هستیم موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایتی فرهنگی مذهبی بوده ودر ضمن بیان مطالب روز به ارسال فعالیت های این پایگاه نیز می پردازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 372
  • بازدید کلی : 9,057